8 de febrero de 2011

Aprendemos con Carmen, a nai de Rafa

A semana pasada estivo en 2ºEI Carmen que, xunto con Rafa, nos fixeron pasar unha tarde moi divertida e entretida.

Primeiro faláronnos de distintos animais acuáticos, do que comen, como comen, como se moven na auga, como se comunican... e logo levamos á práctica cómo come unha balea azul, que, coas súas barbas deixa marchar a auga e os peixes quédanlle dentro da boca.

mama rafa 1
mama rafa 2

Tamén poidemos "sentir" as vibracións que emiten os golfiños para comunicarse na auga tan só empregando unha goma elástica e a manilla dunha porta. Esto gustounos moito porque, por un anaco, convertímonos en golfiños!
mama rafa 3

Pero Rafa e Carmen aínda nos tiñan unha derradeira sorpresa... todos os nenos e nenas tumbámonos no corredor de infantil e comprobamos que medíamos o mesmo que unha balea ao nacer!
mama rafa 4

Esta visita, como todas as que nos facedes, encantounos, porque gozamos moito co voso apoio, con todo o que nos contades e, sobre todo, coa vosa compaña. Así que, animádevos e sorprendédenos!

1 comentario:

  1. Hola a todos:
    Soy Carmen, la madre de Rafa. Quería animaros a que participaseis en las clases de nuestros peques. Rafa y yo aprendimos mucho preparando la “charla” sobre los mamíferos marinos, y aunque siempre hacíamos referencia a los datos más espectaculares y llamativos de estos animales ya de por sí increíbles, quedé impresionada por lo que los niños saben, por lo que son capaces de imaginar: como anécdota, por ejemplo, en mi caso, digan lo que digan los libros, un bebé de 7-8 metros no me hago una idea de cómo debe ser; y sin embargo entre toda la clase llegaron a la conclusión de que si se tumbaban en el suelo a lo mejor medían tanto como el bebé de ballena. Fue una tarde muy agradable y divertida en la que no sólo hablé, sino que también escuché, y entre todos aprendimos algo de estos mamíferos tan especiales y hablamos de temas como la conservación y el respeto por las especies animales. Os animo a estar con ellos en una clase, son niños muy participativos, tienen unas tremendas ganas de aprender y también de compartir lo que saben.

    ResponderEliminar

A vosa participación tamén é importante....contade!!