16 de junio de 2011

Escaladaaaaa!!!

Si, si!!! como ledes, tivemos a nosa primeira experiencia de escalada grazas ao papá e mamá de Icía que viñeron a compartir con nós a súa aficción a trepar polas paredes e rocas. Foi unha actividade do máis emocionante.
A primeira parte fixémola na aula. Jaime explicounos un pouco a parte teórica da seguridade, a parte máis importante para que esta actividade sexa gratificante.
Aprendemos nomes ben curiosos dos trabellos que serven para escalar sen perigos: o "gri-gri ou grilo", "mosquetón", "pés de gato ou gatos", arnés, corda dinámica, casco etc... Puidemos tocar e probar todo o material e ata aprendemos a facer o "nó de oito"
material

Rematamos a tarde con moitas ganas e emoción polo que ao día seguinte pola mañá ía pasar e....chegou o día!!!! ...e esta é a parede que subimos...trepidante non???
roca
Acompañounos Álvaro o porfe de educación física dos grandes para poder asegurarnos nunha das vías. Grazas Álvaro, gozamos contigo e os teus consellos nas ascensións foron moi importantes e útiles.
álvaro

E xa vedes nas imaxes....todos e todas probamos e chegamos ao máis alto, algúns repetimos e quedounos o aquel de volver facelo.

grupo 1
grupo 2
grupo 3
grupo 4
grupo 5
Como vedes Pilar tamén probou claro!!

Que bo sabor de boca nos deixou...repetiremos!!??
grupo

10 comentarios:

  1. Ay, qué bien me lo pasé!!!
    También fue mi primera experiencia en escalada.
    De todas formas lo más emocionante fue ver cómo los niños y las niñas se relacionan con su propio cuerpo en una situación totalmente nueva como ésta.
    Es un placer trabajar con un grupo así: niños y niñas que aprenden y nos enseñan a diario y familias que comparten con la clase sus experiencias, su saber hacer y confían en nuestro trabajo y en el grupo como facilitador del crecimiento personal.
    Gracias a todas las familias colaboradoras y a las que nos confían a sus hijos e hijas en esta tarea tan importante que es la educación.

    ResponderEliminar
  2. me gusto compartir la roca con mis amigos. me lo pase muy bien.Icía

    ResponderEliminar
  3. Me lo pasé muy muy bien.
    Había mucha cola.

    ResponderEliminar
  4. Me lo pasé muy bien. Gracias, Icía. por llevarnos a escalar

    ResponderEliminar
  5. Me lo pasé muy bien viendo a mis compañeros escalar. Me costó un poquito bajar.
    Graicas Icía, Catuxa, Jaime, Alvaro y Aldán

    ResponderEliminar
  6. Había mucha cola para escalar.
    Me costó un poco bajar.
    Escalé muy bien y me hice un poco de daño en el dedo pero dice Catuxa que hasta a los mejores escaladores les pasaba eso.

    ResponderEliminar
  7. Me gustó ir a escalar con Icía y mis amigos.
    Gracias a Icia, Alvaro, Aldán, Catuxa y Jaime por llevarnos.

    ResponderEliminar
  8. Me gustó mucho ir a escalar con Icia y que nos acompañara Álvaro, el profe de los mayores.
    La bajada era un poco difícil pero lo conseguí.

    ResponderEliminar
  9. Miguel o pai de MIGUEL eu tamén quero
    Miguel fillo me lo pasé moi ben pero con medo a baixada

    ResponderEliminar
  10. Fue muy divertido,aunque pase un poco de miedo al bajar.
    Gracias a todos y hasta el año que viene.
    Adios

    ResponderEliminar

A vosa participación tamén é importante....contade!!